Temeljem suglasnosti Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Dubrovnika, Turistička zajednica grada Dubrovnika raspisala je Javni natječaj za organizaciju manifestacije Doček Nove godine 2017. na Stradunu, koji je objavljen u Jutarnjem listu (subota 25.srpnja 2016.) te u Dubrovačkom vjesniku (subota 25.srpnja 2016.) .Prijave i dokumentacije se podnose u roku od 14 dana od objave zaključno s danom 06. 08. 2016. na adresu Turistička zajednica grada Dubrovnika, Brsalje 5, 20 000 Dubrovnik, s naznakom
Prijave za organizaciju manifestacije Doček Nove godine 2017. – NE OTVARATI
Turistička zajednica grada Dubrovnika raspisuje javni natječaj za organizaciju manifestacije Doček Nove godine 2017. na Stradunu, s programom manifestacije koji obvezno mora sadržavati slijedeće segmente:
a.) 30.12. - 21.00 – 24.00 h glazbeni program
b.) 31.12. - Dubrovačka kolenda (Cocktail show, nastup dubrovačkih klapa) u vremenu od 10.00 do 12.30 sati
- 12.30 h dječji doček Nove godine
c.) 31.12. - Doček Nove godine od 21.30 sati do 01.01.2017. do 03.30 sati
d.) 01.01.17. - Novogodišnji koncert Dubrovačkog simfonijskog orkestra na
Stradunu u 12.00 sati
-20.00 – 23.00 h večernji program
Turistička zajednica grada Dubrovnika u suradnji s Gradom Dubrovnikom osigurat će sljedeće elemente kao temeljne preduvjete za organizaciju manifestacije Doček Nove godine 2017. u Dubrovniku:
- prostor za održavanje manifestacije – ispred Luže, Gradskog zvonika, crkve sv. Vlaha – kao središnji prostor za izvođenje programa manifestacije
- Financijski iznos od ukupno kn 600.000,00 kuna kao potporu organizatorima za organizaciju manifestacije
- Natkrivenu pozornicu dimenzija 10 x 12 m (ne uključujući trošak postavljanja i skidanja pozornice)
- Prostor za garderobu i odmor izvođača (back stage) i press centar
- Vatromet
- Tradicionalni novogodišnji koncert Dubrovačkog simfonijskog orkestra – Stradun 01.01.2017. - 12.00 sati
Obveze organizatora, prema odredbama natječaja su organizacija programa manifestacije prema navedenim segmentima, te dostavljen prijedlog izvođača za svaki pojedini segment programa; osiguravanje događaja sukladno zakonskim propisima; troškovi razglasa i rasvjete, troškovi izvođača, te svi ostali troškovi organizacije manifesstacije, kao i marketinške i promotivne aktivnosti manifestacije.
Uz prijavu na natječaj zainteresirani moraju dostaviti podatke o organizatoru, te dokaz da je organizator registriran za organizaciju zabavnih događaja, organizacijski i financijski plan, kao i reference organizatora
Prijave bez dostavljene dokumentacije, a posebno one bez programa manifestacije, te organizacijskog i financijskog plana manifestacije, smatrat će se nepotpune i neće se razmatrati.
Sredstva se uplaćuju organizatoru ili direktno izvršiteljima usluga (autorski ugovor, račun za izvršenu uslugu ili kupljenu robu, ugovori o djelu i dr.) na račun troškova organizacije do iznosa navednog u točki II. po održanoj manifestaciji i dostavljenom izvješću i specifikaciji troškova, kojom se dokazuje namjensko korištenje sredstava.
Turistička zajednica grada Dubrovnika zadržava pravo ne izabrati niti jednu ponudu.
Odluku o najpovoljnijem ponuđaču donosi Turističko vijeće Turističke zajednice grada Dubrovnika.