>
  • Vijesti
Održana konferencija za medije Turističke zajednice grada Dubrovnika na temu planiranih aktivnosti
Datum od:
19.03.2021
Turistička zajednica Grada Dubrovnika predstavila je planirane aktivnosti za predstojeće razdoblje.
Održana konferencija za medije Turističke zajednice grada Dubrovnika na temu planiranih aktivnosti
promotivne_aktivnosti_1 promotivne_aktivnosti_2 promotivne_aktivnosti_3 promotivne_aktivnosti_4 promotivne_aktivnosti_5
Turistička zajednica Grada Dubrovnika predstavila je planirane aktivnosti za predstojeće razdoblje. Na početku prezentacije, direktorica TZ-a Ana Hrnić istaknula je kako je teška godina iza nas, a ova pred nama je izazovna, ali ima razloga za optimizam.

- Cilj planiranih aktivnosti je vidljivost Dubrovnika na emitivnim tržištima kroz marketinške kampanje koje su brojne, studijska putovanja novinara i agenata, aktivnosti putem društvenih mreža, povećanje broja letova, što je jedan od preduvjeta vraćanja turizma, vraćanja povjerenja u putovanja, te pozicioniranje Dubrovnika kao destinacije održivog turizma - pobrojala je direktorica Hrnić.

Svakako, naglasak u marketinškim aktivnostima bit će na sigurnost destinacije. Spomenula je Hrnić i projekt „Safe stay in Croatia" te pozvala sve dionike u turizmu da se prijave na projekt. Promotivne aktivnosti održat će se na više tržišta od onih tradicionalnih - Velike Britanije, SAD-a, Francuske i Njemačke do Belgije, Ukrajine, Izraela, Rusije i regije.

Brojne promotivne aktivnosti očekuju TZ i kroz partnerstvo s aviokompanijama, a neke će započeti tijekom travnja i u svibnju. Primjerice, promotivni film o Dubrovniku prikazuje se u 73 američke zračne luke. Također, u planu su i kampanje putem društvenih mreža, youtube kampanje, suradnju s influencerima te promocija kroz časopise i magazine, na portalima...

S obzirom da su prošle godine na prvom mjestu po brojnosti na dubrovačkom području bili domaći gosti i ove godine će se nuditi brojne pogodnosti i popusti te organizirati nagradni natječajVelika Britanija tradicionalno tržište broj 1. palo je lani na drugo mjesto. Tu se planiraju i provode brojne aktivnosti, kazala je Hrnić. Reklame na autobusima u trajanju od četiri tjedna početak te aktivnosti planiran je za svibanj. Oglašavat će se i putem vodećih britanskih portala i novina, kroz kampanje s aviokompanijama British Airways, EasyJet, Jet2.com kroz travanj i svibanj, i dalje kroz sezonu ovisno o tome kako će se situacija odvijati.Među projektima koji bi trebali pridonijeti cjelogodišnjoj sezoni izdvojeni su digitalni nomadi i vjenčanja.

- Jedan od strateških ciljeva bez obzira na situaciju u kojoj smo trenutno je svakako promocija i razvoj proizvoda održivog turizma. Tu je već poznati projekt 'Respect the city' koji je postavio izvrsne temelje za daljnji razvoj grada u smijeru održivog turizma. Naš projekt 'Autentični hrvatski suvenir' koji ima za cilj promicanje hrvatskih proizvoda i autentičnih hrvatskih suvenira, do sada je bio fokusiran samo na područje grada, ove godine u suradnji s turističkim zajednicama iz susjednih općina odlučili smo proširiti tu priču - kazala je Hrnić.

Navela je direktorica TZ-a sajmove i prezentacije na kojima će sudjelovati i Turistička zajednica grada Dubrovnika, a s obzirom na situaciju, sigurno će se do svibnja održavati online. Izdvojila je sajam u Tel Avivu koji bi trebao biti 15. lipnja, a s obzirom na procijepljenost i odličnu epidemiološku sliku u toj zemlji, Hrnić vjeruje da će se spomenuti sajam i održati, a na njemu planira sudjelovati i dubrovačka Turistička zajednica.

Na novinarsko pitanje hoće li se smanjivati turističke pristojbe ove godine, Hrnić je kazala kako to nije u njihovoj ovlasti ali su još u studenom uputili prijedlog županijskoj turističkoj zajednici a oni resornom ministarstvu da se turistička pristojba vrati na iznos od 10 kuna koji je bio u 2020. godini i čekaju povratnu informaciju.

Na pitanje o mogućim letovima iz Velike Britanije direktorica TZ-a je kazala:

- Čekamo potvrdu o mogućnosti putovanja jer trenutno su zabranjena međunarodna putovanja na tržištu Velike Britanije, a ta odluka će biti 17. svibnja. Nadamo se da će se tada svi pokrenuti ukoliko ta odluka bude važeća naravno. Bitno je naglasiti i kako se službeno potvrđene najave doslovno na dnevnoj bazi mijenjaju, teško je reći što će se i kojeg datuma odviti. Ono što prvo imamo u najavi kada govorimo o letovima je 28. ožujka Lufthansa iz Munchena i i Iberija iz Madrida i 10. travnja Easyjet iz Ženeve – zaključila je Ana Hrnić.

Pozdrav dragi posjetitelju!

Ocjeni svoj boravak u Dubrovniku.

Započni anketu
Knez2