TZ GRADA USPJEŠNO PREDSTAVILA DUBROVNIK NA SAJMU WTM U LONDONU
DUBROVNIK JE BRITANCIMA NAJPOPULARNIJA HRVATSKA DESTINACIJA ZA ODMOR
Turistička zajednica grada Dubrovnika od 5. do 7. studenog 2018. nastupa kao suizlagač na štandu Hrvatske turističke zajednice na sajmu World Travel Market u Londonu, u izložbenom prostoru ExCel London. Sajam World Travel Market (WTM) se ove godine održava po 39. put, a na njemu sudjeluje oko 50 000 profesionalaca u turizmu.
Direktorica TZ grada Dubrovnika, Romana Vlašić održala je brojne poslovne sastanke na štandu Dubrovnika, a izdvojili bismo vrlo uspješan sastanak sa Zračnom lukom Cork, u Irskoj, vezano za uvođenje direktnog leta Aer Lingusa za Dubrovnik, od početka svibnja do kraja rujna dva, puta tjedno, povodom čega je dogovorena i prezentacija Dubrovnika za agente i novinare te studijsko putovanje u Dubrovnik i buduća marketinška suradnja. Još jedan vrlo uspješan sastanak održan je i sa zrakoplovnom tvrtkom Jet2com, koja planira povećanje od 15 % kapaciteta na zrakoplovima za Dubrovnik za 2019. godinu, što je u glavnoj sezoni 22 leta tjedno iz ukupno devet destinacija Ujedinjenog Kraljevstva. Jet2com započinje sezonu s letovima iz Birminghama za Dubrovnik 2. travnja, a završava 2. studenog. U tijeku je i razmatranje mogućnosti produženja reda letenja. Jet2 je za 2019. godinu uključio Dubrovnik u svoj City breaks program, a važno je napomenuti da je čak 68 % njihovih putnika bukiralo hotele od 5 zvjezdica u Dubrovniku tijekom 2018. godine. Tz grada Dubrovnika je u okviru zajedničke suradnje sa Jet2com za 2019. godinu dogovorila organizaciju FAM putovanja za tur.agente i edukaciju prodajnih agenata u call centru Jet2coma kao i travel & trade trening.
Već tradicionalno se upravo Britanci nalaze na prvom mjestu top liste posjetitelja Dubrovnika. Dubrovnik je u 2017. godini posjetilo 181 562 britanskih turista (22 % više u odnosu na 2016. godinu), a ostvarili su 885 174 noćenja (17 % više nego godinu prije). U prvih deset mjeseci ove godine Dubrovnik je posjetilo 186 139 Britanaca, koji su ostvarili 887 973 noćenja.
S britanskog tržišta u Hrvatskoj se u 2019. godini očekuje povećanje od 3-5 %, a Dubrovnik je Britancima i dalje najpopularnija hrvatska destinacija za odmor.