>
  • Vijesti
Turizam i strategija 2018
Datum od:
22.08.2018
Turizam i strategija 2018
TOURISM & STRATEGY

4th European Festival Dubrovnik

Conference

CRUISE & DESTINATIONS – Challenges & Opportunities

Dubrovnik, November 7th – 10 th 2018

Dubrovnik će, od 7. do 10. studenog 2018., biti domaćin četvrtog po redu Festivala turizma i strategije. Ove godine glavna tema je cruise turizam, a riječ je o zajedničkom projektu u organizaciji Grada Dubrovnika i francuskog grada prijatelja Rueil Malmaisona.

Za konferencijski dio Festivala odabrana je aktualna tema ''Kružna putovanja i gradovi – prilike i izazovi'', upravo zbog važnosti turizma kružnih putovanja u europskim destinacijama, među kojima jedno od vodećih mjesta zauzima i Dubrovnik. Poželjna turistička odredišta, s druge strane, suočavaju se s velikim izazovima, prvenstveno kada je riječ o rastu broja posjetitelja, te iznalaze nove načine kako se s njma suočiti.

Strateško upravljanje gostima i posjetiteljima problematika je kojoj Grad Dubrovnik pridaje veliku pažnju, a ovogodišnji Festival turizma i strategije fokusirat će se upravo ne teme prilika i izazova s kojima se svakodnevno susreću destinacije koje primaju posjetitelje s brodova na kružnim putovanjima.

O ovim temama govorit će brojni sudionici, predstavnici mediteranskih destinacija i luka kao i ugledni predstavnici međunarodnih asocijacija cruise turizma, cruise kompanija te znanstvenici. Među najavljenim govornicima su Cindy D'Aoust predsjednica CLIA organizacije (Cruise Lines International Association), Airam Díaz Pastor predsjednik Med Cruise asocijacije (The Association od Mediterranean Cruise Ports), Alberto Cappato, tajnik AIVP asocijacije (The Worldwide Network of Port Cities) ujedno direktor Luke Genova i Chris Windsor-Price (Marella Cruises Marine Operations Manager).

Kao glavni govornik (keynote speaker) očekuje se i CBS-ov novinar Peter Greenberg, višestruki dobitnik nagrade Emmy, istraživački novinar i reporter, prepoznat, uvažni i izuzetno cijenjeni američki izvjestitelj. U turističkoj industriji poznat kao "Putnički detektiv", urednik je Turizma za CBS News i veliki poznavatelj turističkih tema.

Zajedničkim promišljanjem, razmjenom iskustva i primjera iz prakse te panel raspravama cilj je doći do zaključaka koji će se integrirati u razvoj strategija destinacija. Svoja iskustva, uz Dubrovnik, podijelit će i gradovi poput Venecije, Barcelone, Bruggea, Krfa, Kotora, ali i gradova u riječnom cruise turizmu poput Vukovara.

Uz konferencijski dio, četverodnevna manifestacija uključuje i nagrađivanje najboljih marketinških i promocijskih alata, pa će se tako dodijeliti nagrade za najbolje primjere marketinške kampanje, video materijala i tiskanog materijala ponude destinacija za brodove na kružnim putovanjima.

Bit će organizirana i događanja namijenjena široj publici, s posebnim naglaskom na mlade.

Susreti na ovom četvrtom Festivalu turizma i strategije u Dubrovniku omogućit će i daljnju suradnju sudionika, kao i realizaciju budućih zajedničkih projekata.

Pozdrav dragi posjetitelju!

Ocjeni svoj boravak u Dubrovniku.

Započni anketu
Knez2