>
  • Vijesti
Dubrovnik sve popularniji u SAD-u!
Datum od:
05.01.2017
The New York Times medijskom objavom visoko rangirao Dubrovnik!
Dubrovnik sve popularniji u SAD-u!

Prestižni, planetarno popularni dnevni list „The New York Times“, koji postoji već 165 godina i ima višemilijunsku čitateljsku publiku, u svojoj objavi od 4.siječnja 2017. ( http://nyti.ms/2hVOF44), preporučuje 52 svjetske turističke destinacije koje vrijedi posjetiti u 2017. godini, a Dubrovnik je pozicioniran na izvrsnom 6. mjestu. Vrijednost članka za promociju Dubrovnika je neprocjenjiva.  Objave u medijima koje su nastale kao rezultat studijskih putovanja novinara snažan su doprinos promociji Dubrovnika, poznatog po svojoj ljepoti i turističkoj ponudi na svjetskim turističkim tržištima, ali u zadnje vrijeme i snažno afirmiranog kao filmska destinacija najpoznatijih svjetskih filmskih hitova – od Game of Thrones, Bollywooda, Star Wars, kao i skorog snimanja Robin Hooda.

Američko turističko  tržište je izuzetno važno za Dubrovnik. Dubrovnik je najpoželjnija i najposjećenija destinacija u Hrvatskoj za SAD. S brojem od 82.287 dolazaka, te 254 931 noćenja, turisti iz SAD-a  zauzeli su u 2016.godini 3.mjesto, odmah iza gostiju iz Ujedinjenog kraljevstva i Njemačke. U posljednjih 5 godina broj dolazaka s američkog tržišta povećao se za skoro tri puta.

U 2016. potražnja za Hrvatskom iz SAD-a je nastavila dvoznamenkasti rast u ostvarenim noćenjima te još jednom dokazala važnost američkog tržišta za razvoj i rast hrvatskog turizma.

Prognoze za 2017. su vrlo optimistične te u prilog rastu putovanja ide vrlo povoljna gospodarska situacija u SAD-u i jaki dolar, popularnost Hrvatske kao jedne od najtraženijih emerging destinacija, prisutnost u ponudi glavnine aktivnih članova/organizatora putovanja USTOA-e te ostalih asocijacija kao što su NTA, ASTA, itd., aktivno članstvo u Virtuosu, te velika medijska popularnost (jedan od recetnih primjera je proglašenje Hrvatske kao najpoželjnije destinacije za putovanje čitatelja Travel + Leisura). Prema rezultatima Virtuoso istraživanja, “ 2017 Luxe Report”, Hrvatska je uvrštena među top 10 destinacija u 3 kategorije: 1. najpopularnija emerging destinacija (3/10), 2. najpopularnija internacionalna destinacija (10/10), 3. najpopularnija destinacija za tzv. Millenials putnike (9/10).

Turistička zajednica grada Dubrovnika aktivno sudjeluje s promidžbom na američkom tržištu, od zajedničkog nastupa na turističkom sajmu New York Times Travel Show sa TZ Dubrovačko-neretvanske županije, te TZ grada Zagreba, uz posebne prezentacije Dubrovnika i Zagreba. Također TZ grada zajedno s TZ Zagreba predstavlja kongresnu ponudu na najvećem kongresnom sajmu u SAD-u IMEX America. Prošle godine je TZ grada Dubrovnika, kao članica USTOA-e (Udruženje američkih touroperatora), zajedno s glavnim uredom Hrvatske turističke zajednice, predstavništvom HTZ-a u New Yorku i TZ Županijom bila domaćin Godišnje skupštine ovog važnog Udruženja. Posredstvom predstavništva HTZ-a u New Yorku, koje je član Virtuosa (Mreže organizatora luksuznih putovanja), TZ grada Dubrovnika je održala webinar za sve članice Virtuosa, s ciljem upoznavanja luksuzne turističke ponude Dubrovnika, uz oglašavanje u online i tiskanim medijima. Tijekom godine TZ grada Dubrovnika sudjeluje u organizaciji boravka velikog broja američkih touroperatora i predstavnika medija.

Dubrovnik je još jednom dokazao da je svjetska turistička destinacija rangiranjem pri samom vrhu najboljih na svijetu.

Pozdrav dragi posjetitelju!

Ocjeni svoj boravak u Dubrovniku.

Započni anketu
Knez2